InterYOU 7.rész Lukovics Tamarával

A mai napra is egy interjút hoztam nektek. Remélem, hogy ez is tetszeni fog ahogy a korábbiak is nagy sikert arattak. A mai vendégünk Lukovics Tamara, fogadjátok szeretettel.

Szia Tamara! Először mindig azt kérem az interjú alanytól, hogy meséljen magáról kicsit így tőled is ezt kérem, hogy tedd meg.
Nem vagyok túl jó bemutatkozószövegekben :) 25 éves vagyok, Budapesten élek a párommal és három cicánkkal. Eddig Dániában éltem, tavaly költöztem haza, azóta pedig főállásban dolgozom egy ruházati cégnél 'international sales and marketing manager' pozícióban. Emellett egy online divatmagazin szerkesztőségében dolgozom másodállásban.

Mióta foglalkoztat a sminkelés ennyire téged, mikor jött az ötlet, hogy egy saját oldalt csinálsz?
Mindig érdekeltek a kreatív dolgok, sokáig ilyen vonalon szerettem volna elhelyezkedni. Már általános iskolás koromban is nagyon problémás bőröm volt, ami később csak rosszabb lett, így nagyon fiatalon megtanultam sminkelni (ami egyébként nagy hiba volt, szerintem rengeteget ártott a fiatal bőrömnek) és elkezdtem érdeklődni a szépségápolás iránt. Ezzel együtt az írás is mindig érdekelt, egyetemi tanulmányaim során kötelező volt a blogolás, emellett sok sok évig volt egy viszonylag népszerű Tumblr oldalam, amit végül tavaly előtt letöröltem teljesen, mert már nem tudtam azonosulni a közönséggel.

Mennyi időd van ezen kívül? Milyen szabadidős tevékenységeket szeretsz csinálni?
Nincs túl sok szabadidőm! Két állásban dolgozom és emellett csinálom a blogot és a videózást. Folyamatosan próbálom magam utolérni. Szabadidőmben semmi másra nem vágyom csak hogy végre hazaérjek a kis családunkhoz, nagyon szeretünk otthon lenni, együtt pihenni, játszani a cicákkal. Ha van egy kis plusz időnk, sokszor járunk étterembe vagy beülünk valahova meginni egy pohár bort. Ha tudunk kivenni szabadságot, akkor általában beülünk az autóba és elmegyünk pár napra külföldre. A hétköznapokon egyébként unalmas háziasszony vagyok: főzök, mosok, takarítok, bevásárolok :)

Milyen gyakran posztolsz? Amikor csak időd engedi?
Sajnos NAGYON ritkán! Ez csak annak köszönhető, hogy napi nyolc órás irodai munka mellett nem könnyű időt szakítani rá, úgy pedig főleg nem hogy másodállásban szintén cikkeket írok. De nagyon szeretném ha ez változna, és többet tudnék posztolni.

Milyen visszajelzéseket kapsz? Motiválnak ezek téged?
Szerencsére csak pozitív visszajelzéseket kapok, és igen, nagyon motiválnak. Egy-két negatív kommentem volt idáig, de ezeken általában nevetni szoktam, mert őszintén nem értem azokat az embereket akik azzal töltik a szabadidejüket, hogy a monitor előtt ülve kommentelgetnek sértő dolgokat név nélkül, számukra idegeneknek. Mennyire unatkozhatnak?

Mit tanácsolsz a hölgy olvasóknak, hogy milyen a tökéletes smink nyárra illetve nemsokára őszre?
Haha, na pont ilyen cikkeket írok a magazinnak! Az igazság az, hogy nehéz tanácsot adni, mert mindenkinek teljesen más a bőre (kortól és bőrtípustól függően), mások a szokásai (sokan jobban odafigyelnek a bőrápolásra, sokan kevésbé) illetve nagyon más, hogy kinek mi a szép (erős, vagy naturális smink, stb.) Így tehát nincs univerzális tanács, bár ha egy valamit kéne kiemelnem az az lenne, hogy ha megfelelően ápoljuk a bőrünket, akkor azt meg fogja hálálni és sokkal szebb lesz. Ezáltal könnyebben sminkelhető is. Nyáron egyébként fontos a fényvédelem, az őszi-téli időszakban pedig a kellő hidratálás.

Nem gondolkodtál el azon, hogy videókat készíts a sminkekről és egy Youtube csatornát indíts?
Van YouTube csatornám :) Erre is igazak az előbbiek, sajnos nagyon ritkán van időm videózni. Ez ráadásul extra sok felkészülést és időt vesz igénybe.

Milyen célokat tűztél ki magadnak amiket mindenképp el szeretnél érni?
Mi év elején leültünk és készítettünk egy timeline-t, hogy 2017-ben milyen céljaink vannak, miket szeretnénk elérni mind a magánéletünkben, mind a karrierünkben. A párom és én is kitűztük idénre a lediplomázást, ő egy angol én egy dán felsőfokú nyelvvizsgát, új munkahelyet, utazásokat, a lakásunk dekorálását, a blogom beindítását. Hatalmas boldogsággal tölt el, hogy ezek már júliusra mind sikerültek. Jövőre szeretnénk egy esküvőt, illetve lakáskeresésben vagyunk, mert bőven kinőttük a mostanit. A blog jövőjét tekintve pedig mindenképp az a célom, hogy magas minőségű kontentet tudjak gyártani folyamatosan, nagyobb rendszerességgel, és persze az, hogy minél több olvasóhoz eljussak. Egy vicces kis személyes cél pedig az, hogy tudjak minimális időt szakítani a videójátékokra is, mert már majdnem két éve nem játszom egyáltalán, pedig régebben platinum divíziós LoL játékos voltam :)

Köszönöm,hogy válaszoltál a kérdésekre és sok sikert a továbbiakban!

Nektek is köszönöm. hogy velünk tartottatok és megismertetek valakit, akit érdemes is követni és figyelni a mindennapjait.
Ezt megtehetitek a saját oldalán és Instagram oldalán is, illetve, ha szeretnétek nézzetek be a Youtube csatornájára is.
Hamarosan jelentkezem egy egészen új írással. Tartsatok ki, a hétvégém elég sűrű, addig is Tamara oldalát látogassátok meg.

Szép hétvégét, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések