Az internetes társkeresés korszaka

Eljött az újabb komolyabb írás ideje. A mai írás témája az internetes ismerkedés, társkeresés lesz. Manapság ez a legközkedveltebb ismerkedési forma, ez is, mint sok minden más, átalakult az évek múlásával. Most arról szeretnék írni, hogy mik lehetnek a veszélyei, vannak-e előnyei vagy hátrányai és, hogy én mit is gondolok erről. Végig az én véleményem olvashatjátok szóval ennek nem is kell utána menni szerintem, mert mindenki ismeri, hogy miről is van szó. Egyszerűen csak az én álláspontom szeretném megosztani veletek.


Kezdjük ott, hogy amíg ez a hatalmas tech őrület és mánia ki nem bontakozott addig az emberek szórakozóhelyeken, iskolákban, kávézókban, sporteseményeken vagy csak szimplán az utcán ismerkedtek meg. Manapság ugyan ezeken a helyeken ugyan úgy lehet ismerkedni, de sajnos mára az internet mögé bújni kedveltebb lett. Ebben sok internetes társkereső oldal vagy mobilos applikáció (Tinder, Badoo stb) segíti a fiatalokat és a felnőtteket is. A fiatalokat inkább az appok vonzzák még a felnőtt nőket, férfiakat a társkereső oldalak az interneten.

Vegyük először a fiatalokat. Talán fiatal korban az egyik legkönnyebben befolyásolható vagy hitegethető az ember és sajnos sokan ebbe bele is futnak. Mivel interneten keresztül beszél az ember valakivel nem is tudhatjuk, hogy valójában azzal beszélünk akit a képen látunk vagy kamu az egész. Aztán mikor kiderül az igazság az hatalmas törést okozhat egy lány vagy egy fiú életében főleg, ha az esetleg egy első szerelem. Fura, hogy lehet interneten keresztül beszélni szerelemről, de egyes helyzetekben lehetséges, ha annyira jól kijöttök és annyira jókat beszélgettek, csak minél előbb legyen meg a találkozó.

A fiatalok körében jellemező lehet az is, hogy csak testi kapcsolatot keresnek. Már nagyon fiatalon odaadják magukat másnak akiről azt se tudják, hogy ki és a végén meg szar lesz, mert semmi érzelem nincs benne csak maga a dolog történik meg. Utána kerestem sok beszélgetésnek és kicsit meg is rettentem, hogy mi is történik manapság a fiatalok körében itthon. Persze ez az élet része az egyéjszakás kalandok, de az számomra kicsit durva, hogy van, aki emiatt regisztrál fel valahova.

A felnőtteknél kicsit máshogy néz ki a helyzet. Általában elvált férfiak vagy nők keresnek maguknak társat, de nem mindig végződik ez sem jól. Itt is sok szélhámos van, aki csak hiteget aztán megjelenik az életedben majd mikor minden jónak tűnik eltűnik az életedből és vége mindennek. Az ilyesfajta társkereső oldalakon szintén vannak hamis profilok. Akik ezzel szórakoznak, hogy hülyítik a szegény nőket vagy férfiakat. Sokszor az is előfordul, hogy fiatalabb párt keresnek és találnak is, aki végül nem lesz hűséges hozzájuk és aztán rövid időn belül vége is lesz a kapcsolatnak.

Természetesen vannak pozitív oldalai és, mint mindennek ennek is vannak kivételei. Én is tudok sok olyan történetet amikor interneten ismerkedtek meg a fiatalok és azóta boldogan élnek és együtt vannak. Szóval jócskán vannak jó kimenetelű történetek is, de szerintem egy jó végkifejletre jut 10-15 rossz.

Összefoglalva mindezt én úgy gondolom, hogy nem feltétlen jó, hogy erre felé tendál a mai párkeresés és interneten próbáljuk meg megtalálni életünk párját. Szerintem azok a kapcsolatok amik nem az interneten születnek hosszabb élettartamúak, de mint mondtam az előbb vannak ennek pozitív oldala is és lehet bárki szerencsés és valahol az internet világában meglelni élete párját.

Én ennek ellenére azt tanácsolom és mondom, hogy a természetes megismerkedés a jobb és ha lehet kerüljük a netes társkeresőket.

Ha tetszett ez az írás akkor oszd meg, kommentelj és kövess a közösségi médiás oldalaimon. Nemsokára jelentkezem valami új dologgal. Köszönöm, hogy most is velem tartottatok.

Sziasztok, szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések