Bezárult a Park!

2016. Július 20. A Linkin Park énekese Chester Bennington saját kezével vetett véget az életének. Los Angeles-i otthonában akasztotta fel magát helyi idő szerint reggel.

A hivatalos rész után röviden szeretnék csak arról írni, hogy mit gondolok erről vagy mit lehet tudni a részletekről, nem akarok magyarázgatni meg semmit.

Engem úgy érint ez a történés, hogy akárkiről van szó nem szeretem, ha öngyilkosság történik, mert az a legszörnyűbb halál talán. Illetve a Linkin Park volt az egyik a kevés rock zenét játszó együttes közül akiket igazán szerettem és szerettem hallgatni őket.
Éppen csütörtök esti vízilabda meccset néztem, már nem is emlékszem, hogy a csajok vagy a fiúk játszottak, de talán a hollandok ellen a lányok majd bekapcsoltam a netet a telefonomon és jött az egyik hírportáltól az értesítés, hogy öngyilkos lett a Linkin Park énekese. Ez ott engem tényleg sokkolt és nem csak azért mondom, hogy azok közé tartozzak akik most döbbentek és szomorúak.

Elkezdtem keresgélni, beszélgettem az ismerőseimmel és tényleg igaznak bizonyultak a hírek.
Akkor belegondoltam, hogy én el akartam menni a VOLT Fesztiválra megnézni őket, de áhh majd mondom legközelebb, biztos jönnek még....hát sajnos nem.
Igaz nincs hivatalos bejelentés, vagyis én nem olvastam még ilyet, de ezzel valószínűleg vége lesz a Linkin Parknak.

Voltak korábban alkohol és drog problémái is, gyerekkori gondok is nyomták a lelkét, de az utolsó nagy ütés Chris Cornell ( Soundgarden) elvesztése volt, aki nem csak az egyik legjobb barátja volt, hanem az egyik gyermeke keresztapja is. Bennington azt mondta a halálakor, hogy nem tud olyan világot elképzelni, amiben ő nincs benne.
A halálának a napja pedig nem volt más, mint Cornell 53. születésnapja. Talán ezért is ezt a napot választotta annak, hogy ő maga is a másvilágra távozzon.
A VOLT Fesztiválon is fekete kapucnis felsőben kezdett énekelni, én ezt is már olyan jelnek venném, ami azt mutatja, hogy nincs rendben minden. Sajnos már nem is lesz.

A végén szeretném elmondani a véleményem,
hogy tényleg veszteség érte a világ zenei kultúráját és sose jó elveszíteni egy embert sem, nem is tudom átérezni a fájdalmát a szeretteinek és a társainak, de nekem az a véleményem, hogy ha ez megtörtént akkor hagyjuk szegényt békében nyugodni.
Sokan azt mondják, hogy bátorság kell az öngyilkossághoz, vagy a másik oldal a gyávaság, én egy valamit mondanék ezzel kapcsolatban és nem ehhez a kettőhöz vonatkozik.

Egy ilyen cselekmény komoly előkészületi munkát igényel, valószínűleg már Chris halála után ez járt a fejében és ezen a csütörtöki napon vált végzetessé.
Nyugodj békében Chester Bennington!

Köszönöm, hogy végigolvastad ezt a kis megemlékezős cikket, nemsokára visszatérek egy vidámabb bejegyzéssel!


Legyen szép napotok, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések