InterYOU 1.rész Vékony Brigivel

Hát itt is lenne a már korábban beharangozott új sorozat az InterYOU. A névből rájöhettetek, hogy interjúkat fogok készíteni sok mindenkivel, különböző érdekes személlyel, akit remélem, hogy sok mindenki meg fog ismerni közelebbről.

Az első vendég a Középsuliban Babygirlt alakító Vékony Brigi


Szia Brigi, köszönöm, hogy elfogadtad a megkeresésem!
Kérlek mesélj magadról röviden azok számára, akik nem ismernének annyira.

Sziasztok! Vékony Brigitta vagyok, 21 éves, van egy 19 éves húgom, családommal élek Budapesten. Tavaly érettségiztem egy művészeti suliban. 9 évig atlétikáztam. Jelenleg egy pénzügyi, számviteli, ügyintéző sulit csinálok.

Hogy jött neked ez a színészi szerep? Foglalkoztál ezzel korábban vagy csak most próbálkoztál meg vele?
Nagyon régóta érdekelt a színészet, általános suliban kezdtem el járni egy színitanodába, ami nagyon tetszett és még jobban megszerettem. Majd egy művészeti középiskolába mentem, ahol drámaszakkörre jártam.

Hogyan kerültél kapcsolatba a Középsuli sorozattal? Castingra jelentkeztél?
Castingra jelentkeztem!

Heti hány napod foglalja le az egyes részek forgatása vagy az egyéb kötelezettségek?
Általában hétvégente vannak a forgatások, mindig változó, hogy hány napot vesz igénybe.

Milyen hangulatúak a forgatások? Kikkel lettél jóba a szereplők vagy a stábtagok közül?
Nagyon jó hangulatúak a forgatások, imádok a Középsulisokkal lenni. Huh rengeteg mindenkivel lettem jóba, aminek nagyon örülök, hiszen hihetetlenül csodás embereke és nagyon jófejek!

Sokak számára megosztó személyiség az általad alakított Babygirl, te mit gondolsz erről? Milyen visszajelzéseket kapsz?
Eleinte nagyon sok negatív kommentet kaptam, de azt nem én, mint Vékony Brigi, hanem mint Babygirl, amit meg is értek hiszen egy negatív karakterem van a sorozatban. Remélem idővel nem csak a negatív, hanem a pozitív és szerethető oldalamat is majd meg tudom mutatni a nézőknek.

Te magad is ilyen személyiség vagy, irányító típus? Hogy tudod magad beleélni a szerepbe?
A való életben nem olyan vagyok, mint Babygirl. Az első forgatási napon amikor megtudtam, hogy egy ilyen gonosz karaktert kapok nagyon nehéz volt eljátszani, de már mondhatom, hogy kezdek belejönni és egyre jobban megy a szerep és el tudom játszani. Igazából ez is egy kihívás amivel meg kell küzdeni, hiszen nem csak cuki, aranyos és jófej karakter van, hanem igenis vannak gonoszak is és én pont egy negatív karaktert kaptam. Minden egyes forgatáson próbálok jobb és jobb lenni.

Milyen jövőbeli terveid vannak? Szeretnél a filmes szakmában elhelyezkedni?Nagyon sok tervem van, ha most elkezdeném szerintem holnapig mesélhetném. Persze, szeretnék a filmes szakmában lenni.

Köszönöm szépen, hogy válaszoltál a kérdéseimre, sok sikert kívánok az elkövetkező időszakra!



Nektek pedig köszönöm, ha elolvastátok az első interjút ebből a sorozatból.
Brigit
láthatjátok a Középsuli Youtube csatornáján és követhetitek őt az Instagram oldalán.

Nemsokára jelentkezem újabb írással és hamarosan újabb InterYOU-t olvashattok.

Legyen szép napotok, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések