InterYOU 2.rész Orbán Biankával


Eljött a második része az InterYOU sorozatnak. A mai vendégem nem más, mint az idei Magyarország Szépe verseny döntőse,
Orbán Bianka
. Nekem hatalmas megtiszteltetés ez, hogy vele készíthettem interjút és remélem, hogy ti pedig több mindent megtudtok róla és megismeritek jobban.

Szia Bianka, köszönöm, hogy elfogadtad a megkeresésem!
Mesélj kicsit magadról az olvasók számára,hogy aki esetleg nem ismerne több mindent tudjon rólad!
Sziasztok. Orbán Biankának hívnak, 19 éves vagyok, és az orosz irodalom a szenvedélyem. A Magyarország Szépe finalistája vagyok, és nagyon büszke vagyok erre, és magamra is. Szeretek idegennyelveket tanulni, illetve más nyelven beszélni, de persze mindemellett fontosnak tartom saját nyelvünk gyönyörű szókincsének használatát is. Fontosnak tartom az állatvédelmet, személy szerint rendszeresen segítek a FEMA Dogo Rescue állatmentő szervezetnek, akik folyamatosan szívesen várják a segítséget. Van egy 4 éves mentett kutyusom az Illatos úti gyepmester telepről, vele is nagyon szívesen töltök időt, valamint az anyukámmal is.

Hogyan kezdődött nálad a modellkedés és hogyan jött az ötlet,hogy jelentkezel a műsorba?
Én nem modellkedtem. Ez a második szépségversenyem volt életem során, és nem is gondoltam bele, milyen nehéz és tanulságos, valamint élményekkel teli lesz. Úgy gondoltam, mindenkinek ugyanannyi esélye van bekerülni, kitartani, és nyerni is,miért ne?


Egy ilyen versenyre felkészülni nagyon nehéz feladat és a mindennapi életben formában tartani magad szintén,te hogyan oldod meg ezeket?
Ennek a kérdésnek az olvasatára kicsit elszégyelltem magam, mert nem foglalkozom jelenleg külön edzéssel, illetve olyan sincs, hogy külön odafigyelnék az étkezésre. Nem vetem meg a finom süteményeket, a pörköltöt, csülköt, és egyéb finomságokat sem. Viszont valami sportot ideje lenne elkezdeni, nem csak a szerencsés genetikára kéne hagyatkozni, mert arra bizony örökké nem lehet, mostanában a Kettlebell nevezetű sporttal szemezgetek.

Milyen élmények értek összességében a verseny alatt? Mire emlékszel vissza szívesen?
Annak ellenére, hogy 19 éves vagyok, annyira nem nőttem még fel, kissé éretlennek tartom magam egy-két dologban, ez leginkább egy-két témához való hozzáállásomban nyilvánul meg. Szerintem itt félig sikerült felnőni, és annak is a tanúja voltam, hogy bizony az élet valóban nem habos torta. Minden programra, alversenyre szívesen emlékszem vissza, mert mindegyik előrébb vitte a személyiségem.

Elmondásod szerint minden ember különleges, de te magad miben vagy hogyan tartod különlegesnek?
Szerintem minden ember abban különleges, amit teljes odaadással csinál. Legyen ez egy hobbi, egy szenvedély, vagy akár egy hivatás. Saját magamat pedig különböző mondatok megfogalmazásában tartom különlegesnek. Szeretem használni, és csavarni is a szavakat.


Ha akad egy kis szabadidőd mivel szereted elütni a szabad órákat?
Szeretek olvasni, ahogy fentebb említettem is, az orosz irodalomért rajongok. Beni Úrral a kutyusommal szeretek lenni, illetve kiváltságos figyelmet szeretek szentelni az anyukámnak, mert ő az aki életet adott nekem, és ő az, aki által megtapasztalhatom, milyen amikor tökéletes anyukája van valakinek. Barátokkal a
kulturális programok érdekelnek, például színház.

Minden versenyző lány idén valamivel próbált jótékonykodni, te milyen gyakran szoktál hasonlóképp cselekedni? Mennyire fontos számodra mások segítése?
Minden lány idén jótékonykodott, remélem amúgy is, és nem csak a Miss Charity alverseny miatt. A kérdés maga szerintem elég önfényező választ igényel, a jótékonykodás önzetlenségből kell jöjjön, nem pedig reklámból. Személy szerint az állatokat támogatom leginkább, de a sok mozgalmas hétköznapban is figyelek az idősebb emberekre, illetve gyerekekre, mozgássérültekre, kismamákra,stb.

Az utolsó kérdés pedig a jövődre vonatkozik. Hogyan tervezed akár a közel és távoli jövőt? Megnéztem,hogy te csak fél évvel vagy idősebb nálam szóval még előtted az élet, mik a céljaid?

Közeli és távoli jövő számomra egy és ugyanaz, mert a közeli meghatározza a távolit. Egyre jobban tetszik nekem a színészet, lehet, hogy mivel jól mennek az idegennyelvek kimegyek külföldre színésznőnek, de szívem szerint mivel nagyon hazaszerető vagyok, itthon érvényesülnék ebben a szakmában legszívesebben, illetve akármelyik másikban ahol kikötök,de mivel elég céltudatos vagyok, ezért szerintem ezzel nem lesz gond.

Köszönöm szépen, hogy válaszoltál a kérdéseimre, sok sikert a jövőt illetően!

Nektek pedig köszönöm, hogy ezt az interjút is elolvastátok, remélem, hogy érdekesnek találjátok.
Amennyiben tetszett meg is oszthatjátok az interjút, kommenteljetek bátran.
Hamarosan jelentkezem újra
egy InterYOU-val és egy más témájú írással is. Biankát követni tudjátok Instagram oldalán, mindenképp érdemes belekukkantani a mindennapjaiba.


Legyen szép hétvégétek, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések