Őszintén...megkönnyeztem...

...mind a kettőt.
Sokat gondolkodtam, hogy mikor írjak erről, rögtön az elején, vagy majd ha megvan az első?
Tulajdonképpen a második lett, ugyanis megvan az első aranyérem és vasárnap pedig az első érem lett meg. Ha valaki még így se jött volna rá akkor elmondom, hogy a budapesti vizes világbajnokságról van szó.
3 szót mondanék róla, elképesztő, fantasztikus, lenyűgöző.

Most sokan gondolhatjátok
, hogy minek ez nekünk, mennyi pénz, semmit sem jelent, szerintem ez nem így van, mindenki nézzen bele egy úszás döntőbe vagy középdöntőbe, de akár egy előfutamba is, ha van magyar induló sosem látott és hallott hangulat uralkodik és még a televízió előtt is átjön az érzés. Hatalmas szerencsémre én holnap délelőttre tudtam jegyet szerezni szóval meg tudom tapasztalni mindezt, amit most leírtam és ha lehet akkor még a hátralévő napok valamelyikén újra kimegyek.

Mint ahogy a legelején írtam gondolkodtam, hogy az első nap írjak erről, ahh nem, nyílt vízi úszás során biztosan lesz egy dobogós helyezés és majd akkor megírom a gondolataim. Sajnos ez nem jött össze, de nagyon sok szép dobogó közeli és pontszerző eredmény született. Igen, ezek is szépek és jelentősek, nem csak a dobogók, mert egy ilyen kis országból odakerülni a világ Top 7-8 úszója közé fantasztikus eredmény.

Aztán jött a vasárnap és a medencés úszások...
 ...és ez a 4 srác, Kozma Dominik, Németh Nándor (17 éves!), Holoda Péter és Bohus Richárd!

4x100 méteres gyorsváltónk bronzérmet szerzett
, hatalmas teljesítmény és hatalmas gratuláció nekik!

Olyan országokat tudtunk magunk mögé utasítani, ahol jobb gyorsúszók vannak (voltak). Amit a közönségtől kaptak a fiúk azt szerintem sosem fogják elfelejteni. Ekkor gondolkodtam azon, hogy gyorsan írok egy bejegyzést erről, de úgy gondoltam, hogy mivel hétfő este Hosszú Katinka magasan aranyesélyes ezért majd kedd reggel írok egy cikket, hogy megvan az első arany és szerencsére ez nincs is másképp, megvan a vizes vb első magyar aranya!

 Ahogy a címben olvashattátok, igen megkönnyeztem mindkettőt, mert én büszke vagyok, hogy a mi országunk ilyen sportolókat, ilyen embereket tud felmutatni és nem csak a rosszra kell gondolni és azt kimutatni azt, a közönséget pedig külön ki kell emelni, ilyen örömünnep talán egyik vizes világbajnokságon sem volt, 6-7 ezer ember van kint egy-egy vízilabda meccsen, elképesztő.

Ha már vízilabda, sajnos a tegnap esti Kanada elenni meccs a lányoknak nem jött össze és már "csak" az ötödik helyen végezhetünk, ha hátralévő két meccsünket nyerjük. Csüggedni viszont nem kell, jóban rosszban buzdítani őket és segíteni őket, az ötödik hely is nagyon jó eredmény lenne, és várjuk ki a végét, hogy a fiúk hogyan muzsikálnak.
A bejegyzés végére mindenkinek azt ajánlom, hogy ha teheti menjen ki akár délelőtti úszásra vagy vízilabdára, mert nem biztos, hogy a közeljövőben lesz ilyen lehetőség. Igaz 2024-ben Budapest rendezheti a rövidpályás úszó világbajnokságot, de az még messze van, a mostaniból pedig már csak pár nap. Illetve aki nem látta volna mindenképp nézze meg a két érmes úszást.

Köszönöm, hogy végigolvastad a bejegyzést, hamarosan jelentkezem valami új dologgal.
Ha tetszik amit csinálok, tudjátok, hogy hol tudtok követni (Insta, Facebook, Twitter, Ask) és osszátok meg a bejegyzéseim.

Legyen szép napotok és Hajrá Magyarország!

Sziasztok!


 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések