Random Blog #4

Na már most az elején szögezzük le, hogy nem lesz most témázgatás se semmi történet, hanem most egy kicsit a blog közeljövőjéről szeretnék írni, mert számomra fontos időszak fog következni.

Először azt szeretném mondani, hogy holnapig én Budapesten tartózkodom, de lehetséges, hogy jövőhét elején is valamikor fent leszek szóval nem nagyon lesz időm a következő 7 napban minden nap kitenni valamit, de igyekszem 2-3 naponta valami új dologgal jelentkezni, nincs baj, nem fogyott a lendület vagy a téma, hanem csak egyszerűen én is ember vagyok és vannak más dolgaim szóval egy kicsit ritkábban lesznek új bejegyzések, de hát addig is lehet olvasni a régieket hiszen azok is nagyon jók és érdekesek.

Ami pedig az elkövetkezendő témákat illeti egy új sorozat veszi majd kezdetét, amiről nem árulnék el sokat, maradjon titok, de szerintem tetszeni fog nektek. Én nagyon örülök, hogy ilyet össze tudtam hozni és meg tudtam valósítani. Emellett történt egy sajnálatos esemény a világban, szerintem sokan tudják mire gondolok, ha a téma nem más mint a zene, de erről majd a következő bejegyzés fog szólni.

Az utolsó pont ebben a rövid Random Blogban pedig az, hogy mostantól minden hónapban egy nyereményjáték lesz 1 vagy 2 hét időtartammal, de a későbbiekben erről is bővebben fogok beszámolni, az biztos, hogy a nyeremények között lesz Fidget Spinner, póló, bögre stb.
A nyertes kiléte sorsolás útján fog eldőlni szóval mindenki egyenlő lesz és a szerencsén múlik a győztes.

Ennyi lett volna mára ez a rövid előretekintés. Ha várjátok már az új sorozatot és a következő cikkeket a nyereményjátékokkal együtt akkor tudjátok mi a dolgotok (megírni, követni és megosztani).

Hamarosan találkozunk!

Legyen szép hétvégétek, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések