InterYOU 19.rész Farkas Timiivel

Sziasztok, a mai vendégem Farkas Timii, aki egy feltörekvő Youtube videós. Érdekes videókat készít, érdemes a csatornáját nyomon követni és természetesen ő is nagyon érdekes személyiség. Fogadjátok szeretettel vele az interjút!

Szia Timii, mesélj kicsit magadról az olvasók számára, hogy jobban meg tudjanak ismerni téged.
A nevem Farkas Timii, 17 éves vagyok. Egy pár hónapja elkezdtem videókat csinálni a Youtubera, először nem gondoltam, hogy ennek lesz folytatása, de meglepően sok pozitív visszajelzést kaptam, és megtetszett. :)
Nincs különösebb irányzata, mindig csak ha jön egy ötlet vagy élmény, azt szeretem megosztani másokkal, és mivel életvidámnak gondolom magam, ezáltal mosolyt csalni az emberek arcára.

Hogyan jött a videózás ötlete?
Sokan mondták már előtte is, hogy vágjak bele, mert ügyes lennék, meg engem nagyon érdekel a média minden formában. Az áttörést a barátnőm, Redzsi hozta, mivel az első videóm megcsinálásáért ő macerált.

Minden időd lefoglalja ez? Van mellette más hobbi szerűség, amit szeretsz csinálni?
Nem veszi el sok időmet, mivel nem napi szinten csinálom. Van, elég sok. Szeretek fotózni, utazni mindenfelé.

A családod, barátaid támogatnak és melletted állnak?
Először a családomat nem nagyon érdekelte, de most úgy gondolják ügyes vagyok benne, és anyukám meg keresztanyukám nagyon támogatnak, ötletekkel, felvevésekkel, motivációval stb.
A barátaim fele kinevet és nem érdekli őket, a másik fele pedig megdicsér.

Mi az, ami motivál téged és visz előre?
Egyértelműen a visszajelzések. Egy kedves komment, vagy üzenet az egész napomat be tudja aranyozni.

Mire vagy büszke azok közül amiket elértél? Sok új helyre jutottál el és sok új embert ismertél meg?
Büszke úgy igazából semmire, nem érzem úgy, hogy lenne mire. Igen, nagyon nagyon nyílt személyiség vagyok, rengeteg embert ismertem meg, és ismerek meg mindig nap, mint nap, és ennek nagyon örülök, bárhova be tudok illeszkedni.

Mesélj a céljaidról és a terveidről, hogy mik ezek, miket szeretnél elérni?
Célom, hogy elérjek egy kicsit nagyobb közösséget/ismertséget, illetve amit már jó rég óta kitűztem magam elé, hogy megtanuljak spanyolul.

Köszönöm szépen az interjút és sok sikert a jövőben!

Nektek, olvasóknak is köszönöm, hogy velünk tartottatok és elolvastátok az interjút.
Timii Youtube csatornáját itt találjátok, Instagram oldalán is követni tudjátok őt.
Ask.fm-en pedig tudtok tőle kérdezni itt.
Nézzétek meg a videóit, mert nagyon jó tartalmakat gyárt.

Engem az ismert oldalaimon tudtok követni, írni is tudtok nekem ötletekkel, észrevételekkel kapcsolatban.
Nemsokára jelentkezem újra.

Sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések