InterYOU 23.rész Jessyca Avrammal

Sziasztok, ma is InterYOU résszel jelentkezem számotokra, a mai vendégünk Jessyca Avram, akit a Youtuberól vagy Instagramról ismerhettek és most pedig, ha velünk tartotok még több mindent megtudhattok róla. Fogadjátok szeretettel!

Mesélj kicsit magadról az olvasók számára, hogy jobban megismerhessenek

Hú, nehezemre esik magamról beszélni, mert nem is igazán szeretek. Röviden tömören talán annyi, hogy egy 21 éves Fotográfus lány vagyok, aki szeret és mer nagyot álmodni:)

Kezdjük a napjaid felépítésénél, miből áll egy átlag napod? Miket szoktál csinálni?

Az átlag napjaim a munkából (social media manager vagyok), a fotózásokból, a videó készítésekből, vágásokból és az edzésből állnak! na meg persze a folyamatos tervezésből:)

Melyik jött előbb? A fotózás vagy a videózás?

Természetesen a fotózás jött előbb!:)

Milyen fajta képeket szoktál készíteni? Mi az amit ennyire megszerettél benne?

Általában portrékat szoktam, tehát azt nevezném úgymond "zsáneremnek"! De, ha valamilyen felkérés van, akkor bármilyen témában szívesen alkotok:)
Számomra a fotózás a csodával egyenlő. Egy olyan eszköz, mellyel saját érzéseimet vagy akár az egész világszemléletemet megtudom mutatni a nézőknek. Célom, hogy megragadjak múló pillanatokat, pillanatnyi érzelmeket, legyen az a boldogság vagy a fájdalom, hogy megmutassam...minden ember gyönyörű és értékes. Szeretnék valamit hagyni az utókornak...valami értéket..valami maradandót. Ilyen a kép. Érték amit másoknak tudsz adni. Számomra a fotózás nem csak egy szimpla megélhetési lehetőséget vagy egy egyszerű hobbit jelent. Nekem a fotózás az életem..! :)
Hogy jött a videózás? Szereted csinálni? Milyen videókat szeretsz csinálni?

A videózás már elég régóta érdekelt, hiszen nagyban kapcsolódik a fotózáshoz, mégis két külön világ! Először a fotós suliba, média órán kezdtem el videózni 2 évvel ezelőtt, majd tavaly úgy döntöttem nagy nehezen, hogy indítok a Youtube csatornát, mert boldoggá tesz a videók felvétele, vágása és ez egy szuper gyakorlási lehetőséget is nyújt :) Olyan videókat szeretek csinálni, amik érdekesebbek, különlegesebbek, nem tömeg téma. Pl. a fotózással kapcsolatban is szeretek mindenféle videókat felvenni!


Milyen eredményekre, felkérésekre vagy büszke amiket már eddig elértél?

A legbüszkébb a Capa központ által támogatott kiállításomra vagyok, melyen a kutya portréimat mutathattam be, amiket az állatmenhelyen készítettem.

Mik az elkövetkezendő évekre a terveid?

A terveim szokásomhoz hívem nagyok: utazás, fotózás, New York, videózás, új kalandok :)

Köszönöm szépen az interjút és sok sikert kívánok a jövőben! :) 


Nektek is köszönöm, hogy velünk tartottatok és elolvastátok a cikket.
Ha Jessyca Youtube csatornájára vagytok kíváncsiak azt itt tudjátok megnézni.
Instagram oldalát pedig ide kattintva érhetitek el, ahonnan könnyen el tudtok jutni a fotós Insta oldalára.

Engem szintén elérek Instagramon, de Facebookon vagy Twitteren is, és bátran írhattok is számomra.
Nemsokára újra jelentkezem!

Sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések