InterYOU 25.rész Szűcs Noémivel

Sziasztok, ne haragudjatok, hogy csak most jelentkezem, de tényleg szinte semmi időm nincsen, viszont most hoztam nektek egy újabb interjút, Szűcs Noémi fiatal atléta a vendég. Fogadjátok szeretettel az interjút vele!

Mondj pár szót magadnak az olvasók számára, hogy jobban megismerhessenek tégedSzűcs Noémi vagyok,12 éves korom óta atléta. Mindig is imádtam mozogni, kisgyerek ként is állandóan csak szaladgáltam, és mondhatni ez azóta sem változott.

Mit jelent a sport számodra? Mit találtál meg a futásban?A sport nagyon fontos szerepet tölt be az életemben, mivel ez már nem csak egy hobbi a számomra, hanem mondhatni életforma. Sok lemondással járó és sok kitartást igénylő életforma.

Milyen sportokat, vagy az atlétikán belül milyen számokat próbáltál ki miután a 400 méter gát mellett döntöttél?Az atlétika előtt az úszással próbálkoztam, de igazán nem nőtt a szívemhez, így aztán maradt a szilárd talaj. Eleinte hétpróbáztam (az első világversenyemen-az Ifjúsági Világbajnokságon még ebben a számban indultam) ám a testi adottságaim miatt a dobószámok nem tartoztak a kedvenceim közé szóval váltani kellett…ezután jött a 400gát, mivel viszonylag jól gátaztam és kitartó voltam ez egészen jól bevált.

Kétszeres magyar bajnok vagy, ezekre vagy a legbüszkébb?Igen kétszeres magyar bajnok vagyok ebben a számban, és idén nem sikerült sajnos megvédeni a címem, ugyanis még a selejtezőben kizártak egy pici bemozdulásért a rajtnál..de ez van majd jövőre. Szóval igen, végül is ezekre vagyok a legbüszkébb és a Junior Európabajnokságon elért 8. helyezeésemre talán még inkább, elvégre a korosztályomban a 8.legjobb voltam Európában, ami nagy örömmel töltött el.

A sportoláson kívül mi az ami le tud kötni? Mivel töltöd a napjaid?A sportoláson kívül nem csinálok túl sok mindent, vagyis most szeptembertől elkezdek tanulni a Szegedi Tudomány Egyetemen, a nyári versenyidőszak kezdete előtt pedig dolgoztam 8 hónapot. Most az augusztust pihenéssel töltöm, mert kell egy kis kikapcsolódás, de jövő héttől már elkezdem az edzést is, rögtön egy edzőtáborral.

Mit gondolsz a londoni világbajnokság magyar szerepléseiről? Figyelemmel követed?Nagyon örültem a magyarok Világbajnokságon nyújtott szereplésének, hisz mindannyian remek atléták és emberek-akik megérdemelték a sikert, és büszke vagyok rá, hogy ismerhetem őket.




Milyen célok vannak a szemed előtt rövid és hosszú távon? Cél a profivá válás?
Természetesen a célom az hogy minél jobb eredményeim legyenek, és a jövőben a felnőtt világversenyekre is kivívjam az indulási jogot.

Köszönöm szépen az interjút és sok sikert ezekhez a célokhoz! :)

Nektek is köszönöm, hogy velünk tartottatok! 
Remélem tetszett nektek az interjú, megismerhettétek Noémit és remélhetőleg fogunk még vele találkozni.
Ha szeretnétek követni a napjait az Instagram oldalán megtehetitek itt.

Engem az ismert közösségi oldalaimon meg tudtok találni, hamarosan újra találkozunk!

Sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések