InterYOU 27.rész Nógrádi Esztivel

Sziasztok, a mai részben a vendégem Nógrádi Eszti, akit inkább ESTIE-ként ismernek/ismerhettek. Most megtudhatjátok, hogy hogyan telnek a napja, megismerhetitek kicsit jobban őt. Fogadjátok szeretettel a vele készült interjút!

Szia Eszti, kérlek mesélj magadról röviden az olvasók számára, hogy megismerjenek jobban téged.
Eszti vagyok, a közösségi média által "ESTIE"-ként ismernek. Ez a becenév anno 2014-ben, Finnországban ragadt rám, a külföldi barátaimnak volt egy kis gondja a magyar "sz"-betűvel és ekkor angolosítottam a nevem, Nekik. Végül annyira megtetszett és hozzászoktam, hogy megtartottam.
23 éves vagyok, jelenleg Szegeden élek és tevékenykedem. Imádok utazni, szebbnél szebb helyeken jártam már és remélem fogok is a jövőben. Májusban a Kanári-szigeteken jártunk párommal, FILO-val (igen, érdekes beceneveink vannak, de az már az ő története... :D ) és szeptemberben újabb kalandra készülünk, az még legyen egyelőre titok, hogy hova.
A karrierem/munkám elég komplex, mióta az eszemet tudom nem csupán egy dolgot csinálok. Van egy részmunkaidős állásom egy nemzetközi divatcégnél, emellett szabadúszó marketinges és modell vagyok - az igényes online megjelenésben, termékportfoliok összeállításában és reklámtervezésben segítek a vállalkozásoknak. Blogolok (az Instagram felületemen, illetve a blogomon) és szövegíró, tartalomgyártó vagyok.
 
Hogy néz ki egy átlagos nap számodra?
Nincs olyan, hogy átlagos nap, mivel szinte minden napom más. Más-más a beosztásom, szeptembertől pedig folytatom a mesterképzésem. Emellett ott vannak a megbízásaim, melyeket szabadúszóként kapok és már oda is a rendszer az életemben. Ennek persze megvannak az előnyei, illetve hátrányai is.
Ami fix, hogy a napom MINDIG kávéval kezdődik és egy rövid beauty-rutinnal zárul: alaposan megtisztítom az arcom (azt szoktam mondani "lemosom a napom") és a Vichy hámlasztó arcápoló termékeivel ápolom.
 
Mivel szereted lefoglalni magad? Milyen hobbijaid vannak?
Hobbim és egyben munkám része is a modellkedés, körülbelül 4-5 éve, nem "számolom" :). Nagyon sok szép pillanatot őrzök már magamban ilyen téren, legyen az kisebb vagy nagyobb siker, minden percét élvezem ennek a 'világnak'. Nem vagyok világhírű, de még országszerte elismert professzionális modell sem, viszont büszke vagyok minden kis érdememre és fotómra. Szeretek még futni, teniszezni, zenét hallgatni, bulizni és persze kávézgatni a legjobb barátnőmmel.
 
Milyen életmód szükséges ahhoz, hogy ilyen jó formában lehess mindig?
Először is köszönöm szépen, ez rendkívül jól esik!:) Nem vagyok tökéletes, vannak napok, mikor egyáltalán nem érzem magam jó formában, legszívesebben fel sem kelnék a tv elől és csupa egészségtelen dolgot kívánok
(persze eszem is! :D). Máskor pedig majd kicsattanok, meg akarom váltani a világot és lefutok napi 5-10 km-t.
Alapvetően egészségesen étkezem, minőségi ételeket eszem és vitaminokat szedek.
 
Mesélj nekünk, hogy pontosan mi is ez az Influencer?
Egy Influencer, magyarul véleményvezér, nem egy tipikus közszereplő, hanem valami egészen más. Egy influencert azért követnek, mert az emberek adnak az őszinte véleményére egy-egy témával, stílussal, termékkel, szolgáltatással stb. kapcsolatban. Egy adott helyzetben tanácsot ad, iránymutatást, legyen az egy egyszerű randismink, randiszett vagy akár egy komolyabb politikai téma is. Esetemben a fashion-beauty-lifestyle vonal él, a követőim bepillantást nyerhetnek a kis életembe, munkáimba, életmódomba, láthatják mit viselek, merre járok, miket csinálok. Annyi pozitív visszajelzést kaptam már Tőletek, hogy mára Miattatok is csinálom!
 
Mi az a dolog vagy akár több dolog is, ami motiválni tud téged?
A szerelmem - A szeretteim - Az ŐSZINTE vélemény, legyen az pozitív vagy negatív - Ha látom, hogy valakit inspiráltam - A kreativitás, ha kreatív lehetek
 
Milyen terveid vannak a jövőre nézve?
Hűha, rengeteg tervem van a (közel)jövőre nézve! Megpróbálom röviden és tömören összefoglalni.
1. Szeretnék a munkám terén előrelépést látni.
2. Szeretném, ha ez a csodálatos Instagram családom még több taggal bővülne és még több emberhez eljutna a kis blogom.
3. Terveim közt szerepel egy kis YouTube-ozás.
4. Szeretném befejezni a mesterképzésem.
5. Még nagyon sokat utazni! (és ezekről blogolni)
6. Szeretnék egy saját márkát.

Köszönöm a lehetőséget!
Köszönöm én is, hogy elfogadtad a megkeresésem és részt vettél az interjú sorozatban, sok sikert a jövőre nézve! 

Köszönöm nektek is, hogy újfent velünk tartottatok. 
Eszti mindennapjait az Instagram oldalán tudjátok követni itt.
Engem pedig szintén tudtok Instagramon követni, de akár Twitteren vagy Facebookon is elértek.

Hamarosan újra találkozunk, sok erőt az új hétre!

Sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések