InterYOU 30.rész Bencze Mátéval

Sziasztok, a mai napra is egy InterYOU résszel készültem nektek, a mai alany pedig Bencze Máté lesz. Bizonyára sokan ismeritek őt is, de mint, ahogy megszokhattátok igyekszem új és érdekes információkkal szolgálni, így Mátéról is. Jó szórakozást!

Szia Máté, mesélj kicsit magadról az olvasók számára,hogy megismerhessenek jobban.A nevem Bencze Máté 24. éves vagyok, fodrász és szabadidőmben hajas Youtube videókat készítek.

Mióta érdekel téged a fodrászat? Miért ez a szakma mellett döntöttél?
Lehet, hogy hihetetlen, de már 5 éves korom óta fodrász szeretnék lenni. Mikor kicsi voltam anya mindig általában magával vitt, ha ment a fodrászhoz. És volt egy nagyon kedves fiatal fodrász hölgy, akihez ebben a koromban jártunk. Nagyon szerettem hozzá járni, mert tudod nem az a fodrász volt, ahol nem lehet csinálni semmit csak csöndben ülni és várni. Ő engedte, hogy segítsek olyan dolgokban, amit a koromhoz mérten megtudtam csinálni. Adogattam a  csavarókat csipeszeket sepregettem és minden ilyen apróság. Valamint az én hajvágásomnál is figyelembe vette, hogy én mit szeretnék, ami nekem nagyon nagy dolog volt. Mindezek mellett fantasztikusan ügyes fodrász is volt (és persze ma is az) és mindig csak álmélkodtam, hogy milyen gyönyörű frizurákat alkot. Így született meg bennem a vágy, hogy ha nagy leszek én is fodrász szeretnék lenni. Aztán ahogy telt az idő az ember változik, és más behatás is éri, így én is találkoztam más szakmákkal is ahol esetleg eltudtam volna képzelni magam, de valahogy legbelül mindig tudtam, hogy a fodrászat az igazi. És végül azért választottam ezt a szakmát mert tudtam, hogy olyan munkát szeretnék végezni egész életemben amit szeretek. És ez szerintem nagyon fontos ezért én mindenkinek csak ezt tudom tanácsolni ha a pályaválasztás előtt áll.

Mikor jött az ötlet, hogy egy Youtube csatornát indíts?
2012-ben, mikor már fodrász tanuló voltam, akkor találkoztam először hajfonásos és frizura készítős hajas videókkal. Ezek angol nyelvűek voltak és nagyon szerettem nézni őket. Már akkor megfogalmazódott bennem a gondolat hogy magyarul is lehetne ilyen videókat készíteni, de valahogy akkor még nem szántam el magamat erre. Végül 2014 végén újra feljött ez az ötlet. Ekkor már végzett fodrász voltam, úgy éreztem, hogy talán van elég szabadidőm is ahhoz, hogy belevágjak. Ezért sok ismerősöm véleményét kikértem, hogy szerintük is jó ötlet-e. Végül a fogadott nagypapám tanácsára döntöttem a kezdés mellett, mert ő azt mondta, hogy mai világban nem árt, ha több lábon állunk és több mindenhez értünk szóval HAJrá. Így történt, hogy 2015 március 15-én vasárnap feltöltöttem az első videómat amit azóta már több mint 100 ezren láttak (ezt magam sem értem mert ez volt az egyik legbénább videóm :D) azóta pedig heti rendszerességgel már több mint 140 videót töltöttem fel.

Mennyi időd van emellett? Mit szeretsz a szabadidődben csinálni?
Mivel fodrászként dolgozok, így a szabadidőmben általában a videókat készítem. Más hobbira már sajnos nincs időm. Régen sok hobbit kipróbáltam mindegyiket szerettem, de viszonylag hamar meguntam és más elfoglaltság után néztem. Azt hiszem így a 2 és fél évvel a videó készítés, mint hobbi tartja a csúcsot.

Kaptál már olyan felkéréseket amire büszke vagy?
Az első felkérésemet 2015 végén a white hair szalontól kaptam. Erre akkor nagyon büszke voltam, viszont az egész együttműködés nem úgy sült el ahogy én vártam. De az ember persze mindenből tanul így ez sem vált káromra.
Azóta különlegesebb felkérésben nem volt részem, sajnos.

A visszajelzések számodra fontosak? Negatív és pozitívakat is kapsz egyszerre?
Természetesen érdekelnek a visszajelzések. A legnagyobb örömmel az tölt el, amikor a nézőim a saját munkáikról küldenek képeket, az nagyon jó érzés. A videóim alatt a kedves és értelmes hozzászólások mellett persze kapok néhány alaptalan, bántó üzentet is, de ezeket igyekszek figyelmen kívül hagyni.

Saját technikák kifejlesztésén is gondolkozol? Szeretnél majd egy saját szalont is egyszer?
Van már olyan fonás amit én találtam ki, pl a híd fonás. Ami azért kapta ezt a nevet, mert miután megálmodtam, először a szabadság híd közepén készítettem el. természetesen szeretnék még mást is kitalálni de ez egy kicsit nehéz mert ma már mindent kitalálnak :D Saját szalont pedig természetesen szeretnék, hiszen ez az egyik nagy álmom!

Milyen egyéb terveid vannak az életedben?
A saját szalonon kívül? Természetesen egy boldog családot szeretnék. Ha ez meg lesz akkor teljes ember leszek. :)

Köszönöm szépen, hogy elfogadtad az interjú megkeresésem, sok sikert a jövőben!

Nektek is köszönöm, hogy velünk tartottatok, remélem érdekesnek találtátok és esetleg, ha még nem ismertétek Mátét, akkor kedvet kaptatok, hogy megnézzetek pár videót tőle.

Amennyiben igen, akkor azt ide kattintva tehetitek meg a Youtube csatornáján.
Ha pedig még többet szeretnétek látni és követni őt, azt Instagram és Facebook oldalán tehetitek meg.

Hamarosan újra találkozunk, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések