Filmajánló #2 - Tűnj el!

Folytatom a filmajánlós cikkeket is, egy picit régebbi, na jó talán csak kicsit több, mint fél éves ez a film...szóval hoztam egy filmet, amit elképesztően vártam, amikor a trailert láttam róla, viszont valahogy elfelejtődött a hónapok során így csak nagyjából 3-4 hete sikerült megnéznem, de nem bántam meg, hogy vártam eddig vele, kifejezetten tetszett nekem, a műfaja horror, ami lényegében igaz is, de nem a legdurvábbak közé tartozik. Inkább thriller szerűség szerintem.
 Beszéljünk kicsit a cselekményről, a legelső jelenet a filmben, mint később kiderül, nagyon nagy jelentőséggel bír. Egy fekete férfit elrabolnak az utcán éjszaka miközben telefonál, majd a következő pedig már az ahogyan a két főszereplő, Chris és Rose készülnek az utazásra, hogy meglátogassák Rose szüleit. Chris nagyon aggódik amiatt, hogy elfogadák-e Rose szülei, mert ő fekete. Az odafelé vezető úton történnek fura dolgok, de amint odaérnek rögtön tárt karokkal várják a szülők a lányukat és az újdonsült barátját. Van két nagyon fura alak, akikhez több elég ijesztő pillanat is tartozik, a gondnok és a házvezetőnő. Hát engem szó szerint kirázott a hideg és rendesen megijedtem mikor Chris kimegy az udvarra és a távolból elkezd felé futni valaki, aztán kiderül, hogy csak a gondnok, vagy például a házvezetőnő nézi őt az ablakból vagy rémisztően elsuhan a háta mögött.

A család egy kisebb "bulit" szervez, ahol nagyon körberajongják Christ, mint később kiderül nem véletlenül. Ugyanis Rose apja egy árverésen egy vak férfinak "eladja" a srácot. Chris sejti, hogy nincs minden rendben és minél hamarabb el szeretne menekülni szerelmével innen, de rábukkan arra a kis rejtekhelyre, ahol mindenféle fényképeket talál Roseról és az előző áldozatokról.
Még egészen a film elején Missy (Rose anyja) hipnotizálja Christ, elmondása szerint azért, hogy leszokjon a cigiről, de valójában nem ezért. Hogy miért? Azt a filmnek ezen pontján tudhatjuk meg, ugyanis ha a kávéskanállal kopog valaki akkor Chris a "mélységbe" zuhan és nem tud cselekedni. Azt most nem mondom el, hogy miért csinálják ezt és mit csinálnak az áldozatokkal, mert akkor az már tényleg nagy spoiler lenne, nézzétek meg a filmet, mert úgy jó az egész. A vége - mint szinte minden horrornak - hatalmas öldöklés és verekedések-, de végül Chris megmenekül és a haverja hazaviszi. Szerintem egy életre elege lett a csajokból. Kicsit szűkszavú voltam a cselekménnyel, de pont az a célom, hogy felkeltsem az érdeklődéseteket és ne pedig leírjak mindent szóról szóra. Érdemes megnézni higgyétek el. 

Én sokszor úgy nézek horrort, hogy eltakarom a szemem a parás jeleneteknél vagy csak hallgatom a filmet és közben mást csinálom. Lehet mondani, hogy akkor ne nézzem, ha nem bírom, de amúgy bírom csak azért aludni is akarok mondjuk :D Igen erre pedig jöhet az, hogy nézd napközben és igen ezt is szoktam tenni. Bár igazából mostanában egyre többször szemeltakarás nélkül nyomok végig egy-két horrort egymás után. 
Összeségében nálam ez a film 9/10-es osztályzatot kap. 

Köszönöm, hogy velem tartottatok a mai napon is, remélem ennek hatására is és korábbi elhatározás miatt is meg fogjátok nézni a filmet, nagyon fogjátok szeretni. 

Nemsokára jelentkezem, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések