InterYOU 32.rész Kiss Bettyvel

Sziasztok, egy újabb InterYOU részt hoztam számotokra a mai nap. A vendég Kiss Betty, aki tovább gyarapítja női sportolóink számát, hiszen egy labdarúgóról van szó. Remélem tetszeni fog a vele készült interjú, fogadjátok szeretettel!


Szia Betty, Az olvasók számára írj kicsit magadról, hogy megismerjenek jobban.
Betty vagyok, 23 éves, Kaposváron lakom. Igazi fiús lány vagyok. :D

Milyen hobbijaid vannak? Mit szeretsz csinálni mikor akad néhány üres órád?
A sport az én legnagyobb hobbim. Ha van egy kis időm akkor biztos megyek is le focizni. Ezen kívül szeretem a könyveket és nagy mozifüggő vagyok :D

Hogyan jött a sport az életedbe? Miért pont a foci?
Igazából mindig örökmozgó voltam, egyértelmű volt hogy sportoljak. Sok mindent próbáltam, de igazán a futás és a foci fogott meg. Előbb a futás majd később jött a foci, elmentem egy edzésre "poénból" és ott is ragadtam :)



Azt jól tudom, hogy strandfocizol is? Vagy csak a füves pálya?
Füves pálya és terem amit szeretek :)

Nem gondolkoztál azon, hogy valami mást kipróbálj? Modellkedés és a fitness nagyon népszerűnek számít manapság.
Sok fotós megkeresett már de én úgy érzem, hogy távol áll tőlem a modellkedés és elég szépnek sem tartom magam hozzá, pár igen önbizalomdús ismerősömmel ellentétben. :D A fitness valóban nagyon népszerű mostanában de ez sem vonz engem. Nem azért sportolok, hogy így, vagy úgy nézzek ki, sportolok mert szeretem csinálni és örülök, hogy vele jár a sportos test.

Mi szokott neked plusz erőt adni egy szürke hétköznap során?
A foci adja a legnagyobb erőt nekem, ha játszom - legyen az meccs vagy csak egy edzés - érzem, hogy élek és ezt az érzést más nem tudja megadni. Ezen kívül magamból próbálok erőt meríteni, minden nehézséghez pozitívan hozzá állni, máshogy nem megy.

Mesélnél nekünk a jövőbeli terveidről?
Jövőbeli terveim elég képlékenyek, jelenleg vesetranszplantációra várok egy gyógyíthatatlan betegségből kifolyólag. Minden percben változik az életem, van hogy egyik pillanatról a másikra kórházba kerülök es bent kell legyek egy hónapot. Ezért nem tervezek előre, próbálok minden pillanatot megélni. Rövidtávú tervem hogy pályára léphessek és a tőlem telhető legjobb formámat hozzam az edzőmért és a csapatomért. Hosszú távú pedig nyilvánvalóan az, hogy éljek :)

Köszönöm szépen, hogy elfogadtad a megkeresésem és sok erőt kívánok neked!

Köszönöm nektek is, hogy velünk tartottatok a mostani alkalommal is.
Amennyiben szeretnétek követni Bettyt azt Instagram oldalán megtehetitek itt.
Szurkoljunk Bettynek, hogy minden rendben legyen vele.

Ha engem is szeretnétek követni vagy írni nekem azt Facebookon vagy Instagramon megtehetitek, de akár Twitteren vagy Askon is, ha rendelkeztek ezzekkel a közösségi médiás oldalakkal.

Hamarosan jelentkezem!

Sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések