InterYOU 33.rész Csernyu Ivettel, vagy ahogyan jobban ismeritek, Csivettkával

Sziasztok, a mai napra is egy interjút tartogatok a számotokra. Nem szoktam kategorizálni vagy rangsort felállítani, de Ivett az legjobb interjú alanyok közé tartozik és nagyon aranyos és kedves lány, ezt majd az interjúból ki is fog a számotokra derülni, ne is húzzuk tovább az időt, fogadjátok szeretettel az interjút!


Szia Ivett, tudom,hogy sok mindenki ismer már, de röviden mondj pár dolgot magadról, hogy aki mégsem ismerne annyira most megismerje ki is az a Csivettka.

Ivett vagyok, 27 éves és másfél éve indítottam el a “csivettka” csatornát Youtube-on, ami azóta az életem lett és munka mellett szinte minden szabadidőmet rá fordítom. Sok minden érdekel, ezért ha megkérdezik pontosan milyen blogod van, nem tudom soha bekategorizálni, meg valójában nem is akarom, mert szeretném, ha egyedi lenne. Amellett, hogy szeretek sminkelni sokat gondolkodom az élet nagy dolgain és általában tudatosan élem a mindennapjaim. Nagyon nehéz volt elfogadni, hogy felnőttem és nő lettem, így a nőiesség velejáróját boncolgatom a blogon mindenféle formában, mert tudom, hogy vannak hozzám hasonlóak, akik tudnak azonosulni vele. Az állandó elvem a pozitivitás és ezt igyekszem is sugározni, illetve szeretek pikánsabb pasi és párkapcsolati témákról is őszinte gondolatokat megosztani.



Először az általános dolgokról beszéljünk, pár beauty bloggert/vloggert megkérdeztem, hogy mi szükséges ahhoz,hogy a tömegből kitűnjön az ember, te mit gondolsz erről?


A tömegből kitűnni épp olyan nehéz, mint könnyű, mert az egyediséged az olvasóid és nézőid már akkor felfedezik, amikor meglátnak és elköteleződnek a csatornád mellett, míg maga a "szakma", ami az utóbbi időben alakult szakmává, már nehezebben tud téged felfedezni, mert elég sokan vagyunk és sok bába között elvész a gyermek..szokták mondani.


Neked mi az a plusz amivel szerinted kitűnsz és egyedivé tudsz válni?


Én abszolút önmagam adom és ez soha nem esett nehezemre, ott ahol elnyomnak, nem tudok megmaradni. Nem azt mondom, hogy nem tudom betartani a szabályokat vagy folyton lázadok, de vannak elveim és ha az nem összeegyeztethető az adott körülményekkel vagy elvárásokkal, akkor lépek tovább. Pont az a jó a blogban, hogy itt a magam ura vagyok és az ami én vagyok, az tetszik a drága Csivettánsaimnak, ezért is imádom annyira :)


Mikor és hogyan jött ez az ötlet, hogy ezzel fogsz foglalkozni?


Mielőtt elkezdtem már sokszor megfordult a fejemben és mindig az volt a kifogásom, hogy nincs pénzem kamerára és addig nem kezdem el, amíg nem tudok minőségi videót gyártani. Aztán egyszer gondoltam egyet és befejeztem a kifogásokat, azt mondtam magamnak, hogy befogom és csinálom, akármilyen is lesz, akkor is csinálom, mert elsősorban magamért és magamnak csinálom. Az emberek már akkor néztek, mikor még a videó minőségem majdnem egyenlő volt a nullával és ezért hálás vagyok mindannyiuknak, mert tudom, hogy így igazán a tartalmat tudták értékelni és ezzel motiváltak, hogy fejlesszek, amit csak tudok. Azt gondolom mára már nem olyan rossz a minőség, de még mindig sok fejleszteni való van rajta. 


Milyen eredményeket értél el eddig amire igazán büszke vagy?


Mindenre büszke vagyok, főleg arra, hogy úgy érzem, nagyon jó kapcsolatot ápolok a Csivettánsaimmal, rájuk vagyok a legbüszkébb, mert ha ők nincsenek, akkor a csivettka sincs és azok a levelek, amiket küldenek, mindennél többet érnek. Közösség vagyunk és ez volt a célom, remélem ez továbbra is így marad és csak nőni fog! 


Mit gondolsz a mai videós és blogos társadalomról? Nagyon népszerű lett manapság mindkettő.


Ha néző lennék teljesen más véleményem lenne, mint így videósként. Nagyon tudom becsülni a munkájukat, mert tudom, hogy mennyi idő és energia és felnézek azokra, akik ezt már profi szinten művelik. Legtöbbjükkel volt szerencsém személyesen is találkozni és mind egytől egyig nagyon szimpatikusak, vannak köztük igazán favorit személyiségek, akiket örülök, hogy megismerhettem. Nézőként azonban azt gondolom, túl sok a sablon tartalom, a külföldről átvett utánzatok és a "média prostituáltak", akik megnézik, hogy mi a népszerű és megcsinálják a videót, mert azt várják, hogy az majd nézettséget hoz. Sokan értékes tartalmat osztanak meg, de sajnos, az csak a kevés hányad, mégis azt látom, a közönség legjavát a sablon is jól szórakoztatja.


Szabadidődben mivel szeretsz foglalkozni? Van valami különleges hobbid?


Volt több is, de a nap 24 órája sajnos kevésnek bizonyul mindenhez. Imádok nyelvet tanulni és a listámon szerepel még az arab és a spanyol, amit életem során szeretnék lehetőleg folyékonyan beszélni, emellett szeretek önfejlesztő és üzleti könyveket olvasni, sokat sminkelek és most iratkoztam be egy profi tanfolyamra is, illetve 10 évig fociztam, ha meglátom a labdát mindig megdobban a szívem, de ez az amire már hosszú évek óta szinte semmi időm sincs. 


A csatornád leírásában ott van, hogy életvezetési tippekkel is szolgálsz. Mik ezek? Miket javasolsz?


Élj és magasról tegyél az elvárásokra. Általában ez a legtöbb videóm üzenete. A hibákból lehet tanulni, de az elszalasztott lehetőségekből nem, és ha olyat teszel, amit szégyellsz, emlékezz rá, hogy minden csoda 3 napig tart és az is majd feledésbe merül, ugyanúgy, mint minden más. Nem szoktam semmit túl aggódni, a videómban sokat mesélek olyan történetekről, amit lehet más nem mondana el a fél világnak, pedig valljuk be, ugyanúgy az életünk része a szorongás, az önbizalom hiány és az elfuserált tingli-tangli kapcsolatok, mint a smink vagy a végeláthatatlan ruhatár. 


Milyen visszajelzéseket kapsz/kaptál amik visznek előre és nem hagyják, hogy feladd az álmaid?


Naponta kapok üzeneteket a Csivettánsaimtól, amiben elmondják, mennyire hálásak bizonyos videóimért és ennél több elismerés nekem nem is kell! Szeretek segíteni másoknak, mert jól esik és kész. 


Ha már álmokról van szó, neked mik ezek? Milyen céljaid vannak a jövőre nézve?


Szeretnék csak a blogommal foglalkozni és mellette szeretnék minél több olyan dolgot létrehozni, ami közösséget formáz és fejleszt minden értelemben! :) 
Még egyszer köszönöm a lehetőséget, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám!

Én köszönöm, hogy részt vettél ebben és elfogadtad az interjú megkeresésem! :)

Ha esetleg megtetszett Ivett életformája vagy érdekesnek találtad őt és benéznél a Csivettka csatornára akkor azt itt teheted meg, nem fogod megbánni.
Ez még nem minden, természetesen Facebookon és Instagramon is el tudjátok őt érni még több infóért és érdekességért.
De ha még ez sem elég nektek akkor a csivettka.com-ra is benézhettek és a Pinterest oldala is megér egy bekukkantást.

Engem is tudtok követni, fent a kis gombok segítségével el tudtok jutni az én általam használt közösségi oldalakra, ahol akár írni is tudtok nekem.

Köszönöm, hogy ma is velünk voltatok, szép estét!

Sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések