InterYOU 34.rész Bagóczky Bettinával

Sziasztok, a mai nap végére is egy InterYOU résszel készültem nektek, ha ma is velünk tartotok megtudhatjátok, hogy hogyan lehetek egy küzdősportot és a modellkedést összeegyeztetni. A vendég Bagóczky Bettina, fogadjátok szeretettel az interjút vele!

Szia Betti, mesélj kicsit magadról az olvasók számára, hogy jobban megismerhessenek téged.
Bagóczky Bettina vagyok, 17 éves és az Európa 2000 Szakközépiskolába járok, nyelvi előkészítős
osztályba, így ebben az évben lettem 10.-es. Nagyon szeretek rajzolni, sütni, főzni, oda vagyok a kreatív, finom dolgokért.

Hogyan és mikor jött a boksz az életedbe? Mi az, ami ennyire megtetszett benne?
A bokszolás előtt 5 évig kézilabdáztam egy nagyon jó egyesületben. Minden hétvégén meccsünk volt, így a hét többi napján edzettünk. Egy idő után úgy éreztem, hogy ez az iskola rovására mehet, ezért abba hagytam. Mindenféleképpen szerettem volna valamit sportolni, mert úgy érzem edzés nélkül nem teljes az életem és a modell karrierem miatt fitten kell tartanom az alakom. Régóta Újpest FC szurkoló vagyok, így egyértelmű volt, ha valamit sportolni fogok, akkor azt ebben az egyesületben teszem. Mivel mindig is szerettem a küzdősportokat, és ebben az egyesületben van is rá lehetőség, így számomra kézenfekvő volt, hogy az Újpest Ökölvívó Szakosztályába szeretnék járni. Már több mint 2 éve Patkós János (Janibá), egykori bokszoló, egyengeti az utamat.

A legtöbb bokszoló férfi, de azért hallunk női bokszolókról is. Újpesten, ahol te edzel eleinte nem néztek másképp rád?
Természetesen szokatlan volt egy lány jelenléte többiek számára, mivel ha valaki azt mondja: boksz,
kifejezetten férfiak által űzött sportra gondolnak az emberek. A csapatban viszont nem én vagyok az
egyedüli lány, de mivel a fiúk többségben vannak, így az órák sokkal keményebbek, mint egy átlagos
koedukált edzés. Számomra ez a tökéletes edzésforma, szeretem feszegetni a határaimat.

Milyen a kapcsolatod az edződdel és a klubtársakkal? Jól érzed magad Újpesten?
Edzőmmel, Jani Bácsival nagyon jó a kapcsolatom. Minden edzésen oda figyel rám, mit és hogyan
kellene csinálnom, ahhoz hogy a technikám folyamatosan fejlődjön. Kölcsönösen keressük egymást,
hogy éppen kivel mik történnek. Janibában nyitott, segítőkész és kedves személyiséget ismerhetünk
meg. Sok klubtársammal tartom napi szinten a kapcsolatom, olyanok vagyunk, mint egy kis család.
Örülök, hogy egy ilyen csapat részese lehetek.


És hogyan jött képbe a modellkedés? Ez a másik szenvedélyed?
Igen, a modellkedés már kis gyerekorom óta az életem része. Amikor 5-6 éves lehettem, egy
gyermekruhákat gyártó cég modellje voltam. Ahogy idősödtem, úgy nőttem, mint a gomba, sokan
kérdezték, hogy modellkedem-e, vagy (amelyik kérdés sosem maradhat el) kosarazom-e. Idővel úgy
döntöttem regisztrálok egy ügynökséghez. Jelenleg a Prime Look Models ügynökség kiemelt modellje vagyok. A Managereim rendkívül motiválóak, segítőkészek és nagyon kedvesek. Minden lehetőség megteremtenek, hogy azt csinálhassam, ami a szenvedélyem, és innen is köszönöm nekik! :)

Mit tekintesz a legnagyobb eredménynek amit eddig elértél? Akár a sport terén, akár modellkedéssel.
Modellkedés terén az ügynökségemnek köszönhetően nagyon sokat fejlődött a mozgás kultúrám, és
ami a legfontosabb, az önbizalmam ez idő alatt jelentősen megnőtt, így az életben váratlanul elém
sodródó akadályokat könnyebben veszem. Ami még fontos, a boksz által kitartóbb lettem és jobban
bírom a gyűrődést, de úgy gondolom, hogy mindig van mit tanulni, és hogy az ember sosem lehet
teljesen tökéletes.

Mi szokott motiválni téged?
Leginkább a családom, modelltársaim és barátaim azok, akik leginkább motiválnak abban, hogy minél többet hozzak ki magamból. A modellek világában az egyik személyes kedvencem Cara Delevingne, aki a példa arra, hogy ha az ember kitartó és motivált, akkor bármit elérhet az életben.

Hogyan néz ki egy átlagos napod? Mennyire van időd a barátokra, hobbikra?
Egy átlagos hétköznapom iskolával kezdődik, ezután azonnal megyek edzésre, és ahogy ezután haza
érek, elkezdek készülni a másnapi iskolára. A barátaimra, családomra és a hobbimra mindig szakítok
időt, még akkor is, ha nagyon sok dolgom van.

Milyen céljaid vannak a jövőt illetően?
Célom az, hogy külföldön is ismert Nemzetközi szintű modell legyek, illetve szeretnék tovább tanulni, hogy megtanulhassam a média világ rejtelmeit.

Köszönöm szépen, hogy elfogadtad a megkeresésem, sok sikert kívánok a céljaid eléréséhez! :)

Köszönöm nektek is, hogy velünk tartottatok! 
Amennyiben szeretnétek még többet megtudni Bettiről vagy nyomon követni a napjait akkor azt Instagram oldalán meg tudjátok tenni.
Remélem, hogy amit eltervezett azt meg tudja valósítani, hátha találkozunk még a későbbiekben a nevével komolyabb szinten is! :)

Engem a fenti gombokra kattintva meg tudtok találni a közösségi oldalakon, ahol akár írni is tudtok nekem.

Köszönöm a mai figyelmeteket is, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések