RandomBlog #7

Legutóbb mikor RandomBlogot írtam akkor is a blog sorsáról írtam, csak az még nyár végén volt, egy elég nagy váltás előtt állva. Most, pár hónap elteltével, kicsit jobban átlátva a dolgokat írok nektek az eddigiekről és az elkövetkező 2 hónapról.

Mint tudjátok elkezdtem a jogi egyetemet szeptemberben és emiatt Budapestre költöztem. Nem amiatt volt nehéz és nagy váltás, mert aránylag távol vagyok az otthonomtól (kb. 1 órára), hanem, mert tulajdonképpen elkezdtem a felnőtt, egyedüli életem. Voltak/vannak nehézségek, de eddig egész jól meg tudtam birkózni ezekkel, remélem ezek után sem fog ez változni. A napjaim konkrétan arról szólnak, hogy suli és utána haza tanulás. Természetesen néha belefér egy kis kikapcsolódás és szoktam áldozni a hobbijaimra és barátaimra is időt. Viszont ami szomorúsággal tölt el az az, hogy a blogomra szinte semmi időt nem tudtam fordítani. InterYOU részek természetesen kerültek ki, de abba sem fektettem bele azt a munkát, amit saját magamtól elvárok és ezen mindenképpen szeretnék változtatni az elkövetkezendő időkben. Igyekszem legalább heti 2-3 bejegyzéssel jelentkezni. 

Több ötlet is van a fejemben, amit szeretnék megvalósítani. Az első ezek közül az lesz, hogy heti rendszerességgel egy történet sorozat fog megjelenni, hogy milyen formában, milyen módon és milyen ihletéssel az fedje titok. Amikor olyan téma akad, hogy arról RandomBlogot lehetne írni akkor természetesen ezzel is jelentkezni fogok, szeretném még rendszeresebbé tenni a PhoneTour sorozatot, egy Filmajánlót is olvashattatok már, ezt szintén igyekszem rendszeresebbre fűzni és sorozatokkal is kibővíteni (ami igazából Sorozatajánló lesz, nyilván). Néhány komolyabb témáról is írtam már, ezt szeretném megtartani továbbra is, mert fontosnak tartom, hogy ennek is szenteljük időt és adjuk neki teret.

A másik változtatás a közösségi oldalakra vonatkozik, szeretném ezeket is többet és célszerűbben használni, hogy ott is nyomon tudjatok engem követni és akár még több, új dolgot tudjatok meg, akár a mindennapjaimból. Azon is gondolkoztam, hogy néha néha podcastek formájában is jelentkezni fogok, amit egy külső oldalra fogok feltölteni, de a blogon is meg fog jelenni ennek az elérhetősége. Korábban ígértem nyereményjátékot is, amit természetesen nem felejtettem el, de mivel magával a bloggal is keveset foglalkoztam ezért ebbe se vágtam bele, de egy karácsonyi játék várható még idén.

Az oldal arculata is kicsit megváltozott, kategorizáltam a bejegyzéseket, így azokat viszonylag könnyebben meg tudjátok találni.
Remélem egyikkel sem okoztam nektek csalódást és tovább haladhatunk az úton, amit elkezdtünk.

Nemsokára újra találkozni!

Legyen szép hétvégétek, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések