Napi rutin a nagyvárosban és nyugiban otthon!

Sziasztok, a mostani bejegyzésem...tudom, megint sok idő maradt ki...szóval, a mai bejegyzésem a napi rutinomról szól. Miket csinálok fent Budapesten és miket amikor itthon vagyok? Erre választ fogtok kapni, ha velem tartotok és egészen az utolsó mondatig olvastok. Két részre bontom az írásom, először a budapesti dolgaimról írok és utána arról, hogy mivel foglalom el magam itthon, párhuzamosan kicsit kuszává válhatna az egész és azt nem szeretném, ha követhetetlen lenne.
Kezdjük is akkor a hétköznapjaimmal!

Tehát, mint sokan tudjátok idén ősztől Budapesten lakom albérletben, mert elkezdtem a jogi egyetemet és ez volt a legésszerűbb és legkönnyebb megoldás, még ha a pénztárcának nem is. Ezzel természetesen az is jár, hogy az eddig megszokott napi rutinomból és teendőimből kiugrom és egy teljesen újat kell felépíteni, amihez eleinte nehéz volt hozzászokni. Az első másfél hónapban nagyjából, mint a kis angyal úgy jártam be minden órára, de aztán rá kellett jönnöm, hogy jól tud jönni, ha esetleg egy annyira nem fontos előadásra nem megyek be, mert egy zh-ra tanulok...igen gyerekek, csak akkor hagyjatok ki órát, ha valami nagyon sürgős tanulnivalótok van és jó jegyet akartok szerezni ;) ... visszatérve akkor az eredeti nyomvonalra, általában 7 óra körül szoktam kelni, ha esetleg reggel 8-ra kell mennem iskolába akkor fél 7, de akkor mindent megcsinálok este, hogy reggel csak egy fogmosás, gyors felöltözés kelljen. Viszont, ha nem kell sietnem akkor reggel még egy nyugodt reggeli és egy frissítő zuhany is tud erőt adni nekem. Ha ezek megvoltak, akkor általában vagy elindulok suliba vagy pedig tanulok még kicsit, ha csak délután van órám.

Szerencsére az utazás nem vészes, felszállok a buszra, nagyjából 20-25 percet utazom vele és utána 4-5 perc séta és be is értem, szóval nem mondanám ezt a nagyjából fél órát nagyon vészesnek. Sőt általában én mindenhova előbb szoktam odaérni, mert inkább várok többet, mint, hogy elkéssek.
Aztán suli után irány haza, tanulás, majd este fogmosás, zuhany, előkészítem a másnapi dolgaim majd ledőlök az ágyba és kicsi tévénézés után alszom is fél tizenegy körül vagy utána általában.

Na jó ez kicsit gyors és tömör volt. Odáig oké, hogy végeztem suliban, van, hogy egész korán szoktam (akár már dél körül is) vagy van, hogy délután 4 körül, na az utóbbinál tényleg az szokott lenni, ahogy leírtam. Viszont, ha egész korán végzem, akkor van, hogy beülök ebédelni valahova, találkozom néhány barátommal vagy beugrok valahova szétnézni. Mivel hétköznaponként és van, hogy hétvégente is az albérletben vagyok ezért a saját szobám takarítása, vagy a közös helységeké, na meg a bevásárlást is nekem kell intézni ezért sokszor ezzel is töltöm a szabadidőm vagy a kevesebb óra adta nagyobb mozgásteret.

Azért szeretek kikapcsolódni is és ha tehetem elmegyek beülök moziba, elmegyek sportolok valamit (focizni, teniszezni barátokkal) vagy csak leülök a gép elé és kicsit játszom és közben zenét hallgatok, azzal elég jól sikerül kikapcsolnom az agyam. Illetve, ha szép az idő, akkor néha-néha elmegyek egyet sétálni és közben vagy videózgatok vagy csinálok pár képet.
Tulajdonképpen ebből áll a pesti életem egyelőre.

Remélem, hogy még nem feküdtetek ki az unalomtól és az egyhangúságtól, mert még az itthoni rész hátra van, de ígérem nem leszek már hosszú. Lényegében haza pihenni és tanulni jövök, most is itthon töltöm már a hátralévő pár hét és a következő év első pár napját hiszen közeleg a karácsony, és emellett a vizsgaidőszakom is elkezdődött, amire itthon remélem jól fel tudok készülni. Általában reggel 8 körül kelek, aztán reggeli és utána jöhet bármi, vagy tanulok, vagy filmezés,sorozatozás vagy csak leülök a tévé elé focit nézni. Általában a szürke itthoni hétköznapok/hétvégék ebből állnak. Néha napján akad valami érdekes program, de haza tényleg csak pihenni és tanulni járok. És ezzel zárnám is a napi rutinos bejegyzésem, ami talán kezdett átmenni heti vagy még inkább ősz összesítő írásba.

Ha tetszett nektek ez a kis betekintés a napjaimba akkor legközelebb is tartsatok velem, egyébként az ismert közösségi oldalaimon megtaláltok továbbra is, ahol bátran követhettek és írhattok is nekem.

Legyen szép hetetek, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések