2018!

A cím sokatmondó és eléggé be is határolja a témát és, hogy miről is írhatnék. Na jó nem magyarázom túl, először is mindenkinek szeretnék Nagyon Boldog Új Évet Kívánni! 


 Ahogy egyre idősebb leszek (azért annyira még nem vagyok vén talán) kezdek rájönni, hogy valóban egyik szempillantásról a másikra telnek el a napok, hónapok, évek és szinte fel sem fogom, hogy 1 évvel ezelőtt még a szalagavatómra készültem, most pedig az első vizsgaidőszakomban vagyok az egyetemen. Elég sok minden történt és hát mennyi minden fog még. Remélem a legjava emlékezetes és jó dolog lesz. Nem vagyok az a hatalmas bulizós és ivós sem alapból sem, de még szilveszterkor sem, idén nem volt semmi programom ezért beültem a TV elé, megnéztem 2 NFL meccset, koccintottam éjfélkor és utána aludtam egy jót.
Most sokan gondolhatjátok, hogy úristen milyen ciki, meg milyen antiszoc vagyok, de nem, csak egyszerűen nincs kedvem se szilveszterkor se máskor segg részegre leinni magam. Változott valami? Semmi az ég világon, csak annyi, hogy 2017. December 31 helyett 2018. Január 1 lett. Persze új évbe léptünk, valamelyest nagy szó, de már elég sokszor megtörtént ez, aztán pár nappal később ugyan az folytatódik, mint az eddigi napjainkban.

A személyes rész után térjünk át a blogra. Hamarosan fél éve lesz, hogy posztolok ide, változatos rendszerességgel, amit nagyon bánok, hogy mindig eltervezem és sokszor le is írom, hogy mostantól minden nap, vagy hetente párszor kiteszek valamit, de egyszerűen nehéz most ezt összeegyeztetnem, de nagyon igyekszem.

Ez a fél év is nagyon gyorsan eltelt, szinte tegnap történt, hogy egy unalmas, semmivel nem töltött nyári napon elkezdtem azt, amit régóta terveztem és létrehoztam a blogom. Sok féle tapasztalat és élmény ért, jók és rosszak is, de remélem ez marad így továbbra is, mert ezek visznek előre. Vannak tervek, amik remélhetőleg sosem fogynak ki, és ebben az évben is tartsatok velem, ha tehetitek.

Köszönöm mindenkinek ezt a fél évet, megyünk tovább és nem hátrálunk meg soha.
Még egyszer Nagyon Boldog Új Évet Nektek, sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések