Sorozatajánló #5 - iZombie

Sziasztok, a mai napon egy újabb zombis sorozatot hoztam, nektek, ami igazából már nem mostanában kezdődött, de én mégis csak most szereztem tudomást róla, és nagyon megszerettem.
Ez nem más, mint az iZombie.

A sorozat 2015-ben indult, és idén már a negyedik évadjánál tart. A névből nem nehéz kitalálni, hogy ez is egy zombis sorozat, akár csak a Walking Dead, vagy hasonló más sorozatok, de talán, ha nagyon lebontjuk a sorozatot egy kicsit TWD és egy kicsit Gyilkos Elmés beütése van.

A lényeg az, hogy a főszereplő Liv elmegy egy bulira, ahol kitör ez a zombis dolog, átváltozik ő is zombivá és így ébred fel a parton, nagyon sokan meghalnak ezen a bulin. Liv sokáig azt hiszi, hogy csak ő az egyedüli zombi Seattle városában, de lassan kiderül, hogy jóval többen vannak, mint azt bárki is gondolná. Mivel agyhoz kell jutnia, hogy ne változzon át teljesen, ezért egy hullaházban dolgozik, viszont, ha megeszi valakinek az agyát az ő emlékeit is megkapja, és itt érünk el a Gyilkos Elmés beütéshez. Ugyanis ezeknek a segítségével oldanak meg különböző bűntényeket Babineaux nyomozóval. Talán a harmadik évadnál van egy élesebb váltás a sorozatban, ekkor a nyomozó is megtudja, hogy Liv (és sokan mások) zombivá vált már korábban és az gyilkossági ügyek megoldása mellett, egy izgalmasabb, akció szerű jelleget is kap a sorozat, és nem csak szimplán az ügyek megoldásáról szólnak a részek.

Ez a sorozat is egy képregény alapján készül, mint ahogy nagyon sok más is. Én mindenképpen ajánlom azoknak, akik szeretik a krimiket, a bűnüldözős filmeket vagy más sorozatokat, mert azoknak ez is tetszeni fog. Izgalmas, nagyon ritkán félelmetes, egyáltalán nincs benne olyan, mint a Walking Deadben, persze zombik vannak, de semmi extra, semmi durva. Azért kisgyerekkel nem biztos, hogy jó ötlet leülni megnézni. Én már utolértem az utolsó részt is szóval hétről hétre várom az újabb részeket, és őszinten meg kell, hogy mondjam, nem szeretek a sorozatoknál várni egy hetet főleg, ha izgalmas az előző rész vége. De hát direkt találták ki így. Kivéve, ha Netflix és egyszerre közzéteszi az összes részét egy adott sorozatnak.

Remélem tudtam egy kicsi kedvet csinálni nektek ehhez is. Kezdjetek bele bátran, nem fogtok csalódni.
Én nálam ez a sorozat 8,5 pont a 10-ből.

Hamarosan újra találkozunk, az ismert közösségi médiás felületeimen megtaláltok. Nyugodtan írhattok nekem, szívesen fogadom őket.

Legyen szép hétvégétek és Húsvétotok!

Sziasztok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések