Locsolóversek...

Húsvéthétfő van, országunkban ez a locsolkodás és a locsolóvers mondás hagyományának is a napja. Sajnos ez mára kezd kihalni, vagy csak vidéken marad meg. Pedig ha belegondolunk, milyen nagy öröm volt egy-egy megtanult verset elmondva tojást kapni, és esetleg egy kis zsebpénzt.
Ezért én erre a napra összegyűjtöttem pár húsvéti locsolóverset a "legjobbak" közül.
Nem fogom kommentálni őket, nem írok véleményt róluk, csak idegyűjtöm őket!
Jó olvasgatást és szemezgetést!


1.

Zöld erőben jártam, akácfára másztam,
kiszakadt a LEVIS-em, kifigyelt a ...
Szabad-e locsolni?


2.

Gyere babám honlapomra!
Olvasd versem hervadozva!
Hogy mi a domain? Mittudom én!
De kölni vizem rád önteném.
Keresőbe írd be neved!
Böngésződben megjelenek.
Szabad-e locsolni?


3.

Húsvét táján édes szokás,
a vödörrel locsolkodás,
nálam is van szagos kölni,
ha rád öntöm, meg fogsz ölni?


4.

Zöld erdőben jártam,
Zöld levelet láttam.
Elszívtam!
Bejött!


5.

Erdély közepében kinyílott a rózsa,
Az elhagyott magyar nemzet gyönyörű bimbója.
Megöntözném százszor is én, szálljon áldás rája.
Ne legyen a magyar nemzet szomorú és árva.
Locsoljuk és áldjuk ezt a szép virágot,
ez terem a magyar népnek édes szabadságot.

6.

Locsolóversem éppen most kreálom,
Schmitt Pál volt a nyelvtantanárom.
Két kával írta azt, hogy kisdokktori,
Te kedves szép lány, szabad-e locsolni?! 


7.

Deutsch Tominak nem volt diplomi,
Schmitt Palinak hamis a doktori.
Az én kölnim viszont valódi,
Szép kislány, szabad-e locsolni?! 


8.

Előttem van Észak,
Hátam mögött Dél,
Balra a nap Nyugszik,
Jobbra pedig: Kél-e locsolni? 



9.


Ha Chuck Norrisnál húsvét lenne,
a nők élete véget érne,
nem azért, mert azt akarja,
csak túl erős a villám karja!
De bennem azért megbízhatsz,
forgórugást nem kaphatsz,
nem vagyok én olyan kemény,
locsolásra van e remény? 


10.

Zöld erdőben jártam,
kék ibolyát láttam,
el akart hervadni:
szabad-e locsolni?



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések